marți, 23 martie 2010

Partea a-2-a

Erau triste deoarece nimeni nu le baga in seama. Deja s-au facut dusmance. Sunt 3 fete, nu foarte bogate, care se cred cele mai frumoase si nu suporta sa li se spuna ca cineva este mai frumoasa ca ele. Se numeau: Nicol, Bogdana si Camelia.Erau invidioase pe cele 5 prietene care erau bogate si se imbracau bine si toata lumea spunea ca sunt frumoase.

De cum au intrat in clasa a aparut si trioul: Nicol, Bogdana si Camelia care au inceput sa se ia de ele.

- Ca sa vei si sa nu crezi! Jalnicele sunt in clasa cu noi! Ce dezamagire! Iar in acel moment au inceput sa-si face semnul groazei.

- Ha-ha-ha!Ce amuzant! A aparut in peisaj si trioul groazei!Dispareti groaznicelor! Replica furioasa Ruxy.

- Va e teama ca o sa fim cele mai populare din liceu ?spuse Sara.

- Nu! Spuse nervoasa Bogdana.

- Haideti fetelor, sa mergem! Nu cred ca vrem problem din prima zi !

- Ai dreptate,Bri!spuse Cathi.

- Bye-bye!replica stupid Deea.

Imediat dupa ce au intrat in clasa a intrat si diriginta lor, profesoara de romana.

- Buna ziua, copii! Eu sunt diriginta voastra! Sunt profesoara de romana .

- Buna ziua!strigara copii in cor.

- Sa facem cunostinta mai intai! Eu sun Ioana Grigorescu. Acum vreau sa va spuneti pe rand numele.Incapem cu prima banca.

- Eu sunt Briana

- Ruxandra,Catalina,Andreea,Sara, Iulian, Darius, Manuel, Marius, Andrei, Laurentiu, Liviu, Edward, Maria, Irina, Alin, Alina, Mihai, Ioana, Razvan.

- Nicol,Bogdana si Cami!spuse ingamfata Nicol

- Ok ! Am facut cunostinta! Acum vreau sa veniti in fata sa va asez in banci .

In timp ce Nicol venea la catedra a spus cu voce tare, aproape tipand :

- Eu vreau sa stau cu Darius!

- Cine se crede asta de hotaraste ea cu cine sta?spuse incet Briana

- Imi pare rau domnisoara dar aici numai eu hoterasc cine si cu cine sta! spuse doamna diriginta!Briana in a treia banca cu Darius, Ruxandra in spatele lor cu Manuel, Andreea a doua de la geam cu Iulian, Catalina in prima banca de la usa cu Andrei,Nicol a doua banca de la usa cu Laurentiu, Camelia cu Relu in a 3 a de la geam , Sara si Marius a 3 a de la usa, Maria si Edward prima de la geam,Irina si Alin in ultima de la geam,Alina si Darius in prima de le mijloc si Ioana cu Razvan in ultima de la usa.

Orele au trecut foarte repede, ne-am cunoscut cativa profesori,doamna diriginta ne-a dat orarul, ne-am imprietenit cu cativa colegi.Dupa ce prima zi de scoala sa sfarsit am mers cu fetele acasa.Pe drum ele spuneau:

- Wow …unii baieti sunt chiar draguti!spuse incantata Sara.

- Da! aporba Deea

Si uite asa ele vorbeau despre noii colegi iar eu stateam si ascultam vazand pe chipurile lor ca sunt foarte fericite.Cand am ajuns acasa, m-am dus in camera mea,m-am schimbat si am coborat la masa.Primul lucru ce m-a intrebat mama a fost “cum e la liceu ,draga mea?”

- Bine!i-am raspuns eu cu un zambet.Ne-am cunoscut diriginta, cativa prrofesori..

- Am auzit ca un grup de fete s-au luat de voi..spuse sora mea Maia.

- Daa…am raspuns eu cu jumatate de gura.Se cred cele mai frumoase!

- Da, banuiesc!Sora ei este in clasa cu mine!

- Si cum ti s-au parut profesorii si colegii?

- Profesorii sunt de treaba iar colegii nu am avut timp destul sa-I cunosc dar cu siguranta sunt de treaba

Dupa aceasta mica discutie masa s-a incheiat.Doamna Lupita a strans masa iar noi ne-am retras in camerele noastre.M-am asezat in pat si mi-am dat drumul la mp3.Stateam si ma gandeam la cat de frumos ar fi fost sa gasesc si eu un baiat dragut , ca si prietenele mele.Intr-un final am adormit.Dimineata aud telefonul sunand…era Ruxy.Voia sa stie daca si astazi ne intalnim la “locul nostru”.

- Da! Le anunti tu sip e celelalte?am intrebat eu.

- Sigur!Te pup! Pa!

- Pa!

Am coborat in graba scarile ducandu-ma in bucatarie unde ma astepte gustosul mic-dejun special al Lupitei.Dupa ce am mancat m-am dus in camera mea,m-am schimbat si am plecat spre ”locul nostru”deoarece era 07:55 iar la08:00 trebuia sa ne intalnim

- Buna fetelor!

- Buna! Spusera ele in cor .

- Haideti! O sa intarziem! Am spus eu ingrijorata.

- Hei! De ce nu ai raspuns aseara la telefon?

- Scuze! Asculatm muzica la mp3 si ma gandeam…probabil nu am auzit! Deci ce era asa de ungent?

- Nimic..voiam sa te intrebam cum ti s-a parut prima zi de liceu!

- Ah…!Profesorii mi s-au parut de treaba dar nu pot spune acelasi lucru si despre “trioul groazei”.

- Da! Sunt atat de pline de ele!Si…nici un baiat nu ti s-a parut dragut?ma intreba curioasa Cathi.

- Nu..

In timpul asta am ajuns la scoala.S-a auzit soneria, toti ne indreptam spre intrarea scolii.Prima ora aveam biologie.Am urcat in graa scarile si am intrat in clasa.Doamna profesoara de biologie ne-a rugat sa mergem in laboratorul de biologie de la parter.Cand am intrat in laborator, erau multime de animale impaiate.Parca eram la zoo numai ca animalele nu miscau si scoteau sunete ca cele reale.

- Buna ziua copii!

- Buna ziua !

- Am sa va rog sa va asezati asa cum v-a pus doamna diriginta .

- Off….!spusera toti. Li se citea pe fata nemultumirea dar toata lumea a facut asa cu spusese profesoara .

Ne-am asezat cmini in banci.Era o liniste deplina dar profesoara a stricat-o spunand:

- Astazi vom privi la microscop o foita de ceapa.

In timpul acesta colegul meu de banca mi-a spus:

- Buna!spuse el cu un zambet larg pe fata.

- Buna! Am spus eu timida inrosindu-ma la fata.

- Pai..cred ca bine…nu am avut timp sa cunosc prea bine scoala.

- Ah…ti-o pot arata eu ,daca vrei…fratele meu este in aceasta scoala!

- Super! Te-ar deranja daca ar veni si prietenele mele , nu le pot lasa balta?!

Desi sora mea ,Maia, invata in acest liceu acceptasem invitatia colegului meu , as ail cunosteam si u mai bine.

- Nu! Ar fi super ! Atunci ne vedem dupa ora de sport !spuse el fericit.

- Acum vreau sa luati bisturiul si sa taiati foita de ceapa in doua! Spuse profesoara.

A intins mana dupa bisturiu si a inceput sa taie foita.

- Nu cred ca am facut cunostinta! Eu sunt Darius.Iar tu esti…

- Bria….In momentul acela am auzit un “au” care venea de la el. Se taiase cu bisturiul.Nu suportam sangele dar trebuia sa-l ajut, acum el era noul meu amic si nu puteam parea fricoasa in fata lui.

- Ce-ai patit?intreb eu speriata.

- M-am taiat doar. Nu-ti face griji, ma descurc.

- Lasa-ma sa tea jut,mama e doctor! am spus eu curajoasa.
Am scos repede un leocoplast din geanta si l-am avutat sa si-l puna.

- Multumesc! Deci cum spuneai ca te cheama ?

- Briana! Dar prefer Bri!

- Incantat , Bri!

- Si eu ! am spus eu zambind.

Ora se sfarsise .Am iesit din laborator ducandu-ma direct in clasa.Mi-am pus geanta in banca si am iesit la usa unde le-am asteptat pe fete.Cand au ajuns langa mie am spus bucuroasa:

- Hei! M-am imprietenit cu colegul nostrum Darius si vrea sa ne arate scoala.Ce ziceti , veniti ?

- Sigur! Dar cand? Spuse Ruxy

- Pai…dupa ora de sport.

- Ok!

Orele au trecut ca prin farmea pana la ora de sport.Doamna profesoara de sport ne-a pus sa ne jucam volei.Totul a mers bine pana cand Sara nu era atenta , mingea a venit sprea ea , s-a speriat si a dat cu putere in minge.problema a fost ca mingea a sarit in in capul unui coleg ,Marius.

- Scuze! Spuse ingrijorata Sara.

- Nu-I nimic…eu sunt Marius!

- Sara! Incantata!

- Si eu !

Dupa ce ora de sport s-a incheiat ,ne-am schimbat in vestiar si ne-am dus direct in clasa unde ne astepta Darius insotit e fratele sau Andrei.

- Mergem?a spus el zambind

- Da!am spus incantate toate.

De cum am iesit pe usa ,Andrei a inceput sa ne arate:

- Aici este biblioteca,jos la parter este patisera,sala de sport cred ca ati vazut-o…cabinetul medical este la etejul doi iar toaletele …la parter si la etajul unu.

- Multumim! Acum trebuie sa plecam,suntem asteptate acasa.Pa! am spus eu grabita.

- Eu sunt Andrei iar el este fratele meu Darius.

- Eu sunt Briana,iar ele sunt Ruxandra,Catalina,Andreea si Sara .

- Incantate!

- Multumim inca o data ! Pa!

- Pa!

Un comentariu: